fredag den 20. marts 2015

Velkommen til ....

 
Jeg har været umanerlig heldig, at kunne leje et lille hus på landet.
Så fra 1. april er adressen flyttet :)
 
Der er mange ting der skal gøres, både før og under og ikke mindst efter flytningen. Der er ting der ikke har set en kærlig hånd i laaang tid. Den hånd kommer jeg med. Samtidig kan jeg øve mig i at bo på landet igen, bybo bliver jeg aldrig, det er simpelthen for tæt på andre mennesker. Godt at muligheden for 'landflugt' ... Og jeg glæder mig :o)
 
Selv om det officielt er fra 1. april, så startes weekenden med rengøring og ferien i næste uge, på maling....
 
Velkommen til min nye blog. Der bliver meget meget mere liv her, hvor der er lys og rum, en på 1. th :)

1 kommentar:

  1. God aften Jane.
    Tillykke med dit nye sted. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke.
    Jeg ville ønske, at jeg kunne blive boende på landet, men sådan skulle det altså ikke være.
    Kan du ha´ det godt.
    Knus Aase.

    SvarSlet