tirsdag den 28. april 2015

Årh hvilken morgenstund

Det er simpelthen morgener som i morges, der gør man husker hvorfor man flytter heeeelt derud hvor kragerne flyver baglæns for ikke at få sand i øjnene...
 
 
Rapsen står på spring. Ærgerligt at mine bier først flytter ind i efteråret. Men det er så Poul til gavn, der har stillet sine bier lige bag skellet til haven :o)

 
 
Græsset trænger snart til en tur mere, så det er godt der er tilbud på plæneklippere i denne uge :o)
 
Der står et æbletræ, et blommetræ (tror jeg) og et træ mere i haven. Det sidste har været visnet, men er begyndt at skyde igen, så jeg må i gang med ørnenæbbet, så må vi se hvad det bliver til....
 


1 kommentar:

  1. Dejlige billeder.
    Smukt syn når rapsen blomstrer.
    Ja du er heldig med at kunne flytte på landet... Jeg ville også gerne, at jeg kunne blive på landet.
    Ha´ en god aften.
    Knus Aase.

    SvarSlet