onsdag den 8. april 2015

Indflytning

 
Der mangles stadig meget i skrivende stund, både maling, tapet og rengøring.
 
Det gamle skab er blevet løftet i soveværelset til Fruens beklædning, godt der var et par stærke mænd på besøg mandag. Det klarede lillebror Rasmus og Anders i et snuptag :)
 
 
Spisebordet har jeg fået af Connie, det passer perfekt til stuen
 
 
 
 
Lidt påskepynt nåede jeg også.... jeg fik endda mine RCH påskeæg hængt op :) Noget jeg har besluttet at forkæle mig selv med hver år, da jeg hverken ryger eller drikker, så må jeg få påskeæg ....
 
 
Skabet har jeg også fået af Connie. Det passer til bordet <3

2 kommentarer:

  1. God aften Jane.
    Hvor får du det hyggeligt.
    Knus Aase.

    SvarSlet
  2. Hej Aase
    Og velkommen til her på bloggen :)
    Tak, synes det hjælper, mangler lidt lamper op, men ellers tror jeg den er ved at være der :)
    Hyg dig. Knus Jane

    SvarSlet